مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-04اقتصادي

10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می شود


استاندار تهران از افتتاح 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر خبر داد و گفت: زیرساخت های مورد نیاز مسکن مهر پرند تکمیل می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران صبح امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی با اشاره به لزوم تکمیل زیرساخت های مسکن مهر در شهرهای جدید اظهار کرد: اقدامات مربوط به مساکن مهر تا پایان سال باید به اتمام برسد، از این رو تکمیل زیرساخت ها توسط شرکت های خدمات رسان باید به موقع انجام شود.

وی با بیان اینکه 10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می شود، گفت: تصفیه خانه پردیس نیاز به 350 میلیارد تومان اعتبار دارد که 35 درصد اعتبار باید توسط شهرهای جدید تأمین و از آن جا که در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد برای شروع کار باید مقداری از مبلغ پرداخت شود.

استاندار تهران با اشاره به مشکلات مسکن مهر پرند در زمینه آب، برق و گاز تصریح کرد: 90 درصد شبکه فاضلاب پرند تکمیل شده همچنین مدول دوم تصفیه خانه پرند تا خرداد 1400 تکمیل می شود، در مورد خط انتقال آب نیز مقرر بود تا پایان امسال خط انتقال الغدیر 2 به اتمام برسد که به سبب بروز مشکل در حوزه تأمین ورق فولادی قدری کار با تأخیر پیش رفته و تا خرداد 1400 تکمیل خواهد شد البته در این مدت آب مورد نیاز مردم تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می شود

10 هزار واحد مسکن مهر پردیس در دهه فجر افتتاح می شود