مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-04اقتصادي

مینو بزرگترین خط تولید دانه کاکائو را راه اندازی کرد


شرکت پارس مینو، از خط تولید 1 میلیون و 700 هزار یورویی تولید دانه کاکائو رونمایی کرد که راه اندازی آن، منجر به صرفه جویی ارزی سالیانه 2 میلیون یورویی خواهد شد، - شرکت پارس مینو، از خط تولید 1 میلیون و 700 هزار یورویی تولید دانه کاکائو رونمایی کرد که راه اندازی آن، منجر به صرفه‌جویی ارزی سالیانه 2 میلیون یورویی خواهد شد.

در مراسمی که در محل شرکت مینو و با حضور مدیرانی از وزارت صنعت، معدن و تجارت و این کشور در روز سه شنبه 12 آبان برگزار شد، از این خط تولید رونمایی شد که به گفته متخصصان، فقط 20 دستگاه از آن در سراسر جهان وجود دارد.

این خط تولید 14 سال پیش توسط شرکت صنعتی «پارس مینو» با سرمایه‌گزاری یک میلیون و 700 هزار یورویی از آن خریداری شده بود، اما به علت تحریم‌ها و عدم همکاری شرکت آلمانی سازنده‌ی دستگاه، نصب و راه‌اندازی آن ممکن نبود.

وحید هوشنگ نژاد، مدیر عامل شرکت پارس مینو در مورد راه‌اندازی این خط تولید در این مراسم گفت: «به همت متخصصان داخلی و با تلاش شبانه روزی یک تیم 35 نفری و بدون حضور خارجی ها، تجهیزات مربوطه شامل قسمت های دانه پاک کن، آی.

آر (که وظیفه جدا کردن پوست از مغزی را برعهده دارد)، پوست گیر، آلکالایز، روستر و کولر، نصب و در مرحله نخست با 40 درصد ظرفیت راه اندازی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینو بزرگترین خط تولید دانه کاکائو را راه اندازی کرد

مینو بزرگترین خط تولید دانه کاکائو را راه اندازی کرد