مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-04اقتصادي

لزوم افزایش سقف تسهیلات گازکشی منازل در سیستان و بلوچستان


نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: اگر مردم دلیل عدم لوله کشی گاز به منازل را قیمت بالای هزینه ها می دانند باید به گونه ای تدبیر شود تا با افزایش سقف تسهیلات این مشکلات به حداقل برسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زاهدان، نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان با هدف ارزیابی خدمات رسانی و مطالبات مشترکین و کارکنان شرکت گاز استان از این مجموعه بازدید کرد.

آیت الله مصطفی محامی ضمن تشکر از عملکرد خوب شرکت گاز استان در توسعه خطوط انتقال گاز به سراسر استان گفت: گاز یکی از ضروری ترین زیرساخت های توسعه در هر منطقه است و در افق ترسیم شده برای رشد و توسعه استان یکی از کار های مهم بر عهده شرکت گاز می باشد و می تواند تا حدود زیادی از مشکلات و سختی مردم بکاهد.

امام جمعه زاهدان خواستار همکاری و همیاری مردم و دستگاه های مختلف در پیشبرد اهداف مورد نظر شرکت گاز شد و عنوان کرد:  به گفته مسئولان امر، ظرفیت انشعابات بیش از آن چیزی است که مردم تاکنون برای بهره مندی از گاز شهری اقدام کرده اند و باید دلایل عدم استقبال مردم از این نعمت خدادادی را تحلیل و بررسی کرد.

آیت الله مصطفی محامی ادامه داد: اگر مردم دلیل عدم لوله کشی گاز به منازل را قیمت بالای هزینه ها می دانند باید به گونه ای تدبیر شود تا با افزایش سقف تسهیلات این مشکلات به حداقل برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش سقف تسهیلات گازکشی منازل در سیستان و بلوچستان

لزوم افزایش سقف تسهیلات گازکشی منازل در سیستان و بلوچستان