مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:302020-11-04فرهنگي

با گرگ ها می رقصد


داستان فیلم موضوع روابط نژادی ساکنان آمریکا در قرن نوزدهم را پیش می کشد اما از آن، یعنی از تاریخ فراتر می رود و تماشاگر را به تامل درباره مساله انسانیت فراتر از رنگ پوست و زبان و نیز بازنگری درباره واژه ها و کلیشه هایی مثل «متمدن» و «وحشی» وادار می کند.

- داستان فیلم موضوع روابط نژادی ساکنان آمریکا در قرن نوزدهم را پیش می کشد اما از آن، یعنی از تاریخ فراتر می رود و تماشاگر را به تامل درباره مساله انسانیت فراتر از رنگ پوست و زبان و نیز بازنگری درباره واژه ها و کلیشه هایی مثل متمدن و وحشی وادار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه اعتماد نوشت: چهارم نوامبر 1990 فیلم با گرگ ها می رقصد که کوین کاستنر، کارگردانی و ایفای نقش اصلی آن را به عهده داشت، در لس آنجلس اکران شد و 2 هفته بعد هم در سینماهای گوشه و کنار آمریکا به روی پرده رفت.

کاستنر برای ساخت این فیلم هنوز جذاب به رمان حماسی مایکل بلیک تکیه کرد و حتی به نامی که بلیک برای اثرش برگزیده بود، وفادار ماند.

داستان با گرگ ها می رقصد روایت مقطعی از زندگی ستوان جان دانبار، افسر ارتش ایالات متحده و یکی از قهرمانان جنگ داخلی آمریکاست که در ماموریتی با گروهی از سرخ پوست ها مواجه می شود و خواه ناخواه زندگی اش به زندگی آنان گره می خورد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با گرگ ها می رقصد

با گرگ ها می رقصد