مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-04اقتصادي

27 تکنیک ساده برای پس انداز کردن


درآمدها تغییری نکرده و در خیلی موارد به دلیل کرونا کاهش یافته، قیمت کالا و خدمات مدام در حال افزایش است، با این شرایط بازهم می توان پس انداز کرد؟ - درآمدها تغییری نکرده و در خیلی موارد به دلیل کرونا کاهش یافته، قیمت کالا و خدمات مدام در حال افزایش است، با این شرایط بازهم می توان پس انداز کرد؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خراسان در ادامه نوشت: واقعیت این است که گاهی برای پس انداز در حد معمول و ساده لازم نیست کارهای عجیبی انجام بدهیم، خساست به خرج بدهیم یا شبانه روز کار کنیم؛ فقط باید هنر پیشگیری از ولخرجی را بلد باشیم.

گاهی همین قدر که کار اشتباه انجام ندهیم یعنی در مسیر درست هستیم، یعنی ولخرجی نکنیم تا مدیریت پول های مان را بیشتر از قبل داشته باشیم.

پس برویم سراغ تکنیک های ضروری برای پس انداز: 1.

چشم و هم چشمی ممنوع پیش از این یکی از دلایل ولخرجی که ما را از پس انداز دور می کرد دیدن امکانات، ابزار و کالاهای دیگران بود.

خانواده، دوست، همکار و .

باعث می شدند ما هم هوس داشتن چیزی یا استفاده از خدماتی مثل یک رستوران لوکس به سرمان بزند اما حالا قصه پیچیده شده، فراتر از همه موارد قبلی، حالا اینفلوئنسرها هم مزید برعلت شدند تا زندگی مصرف گرا و لوکس رواج پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

27 تکنیک ساده برای پس انداز کردن

27 تکنیک ساده برای پس انداز کردن