مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:352020-11-04اقتصادي

به اندازه 15 فدراسیون اعتبارات گرفته ایم


مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اعتباراتی که امسال برای حوزه ورزش استان گرفته ایم، به اندازه اعتباراتی است که 15 فدراسیون می گیرند.

- ایسنا/کرمانشاه مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اعتباراتی که امسال برای حوزه ورزش استان گرفته ایم، به اندازه اعتباراتی است که 15 فدراسیون می گیرند.

صابر رحیمی در مجمع انتخاباتی ریاست هیات هندبال کرمانشاه که امروز(14 آبان) برگزار شد، از افزایش اعتبارات ورزشی امسال کرمانشاه خبر داد و اظهار کرد: با وجود شرایط اقتصادی کنونی برای امسال هم توانسته ایم به مانند دوسال گذشته اعتبارات خوبی برای ورزش استان بگیریم.

وی تصریح کرد: میزان اعتباری که با پیگیرهای زیاد گرفته ایم به اندازه کل اعتباراتی است که 15 فدراسیون دریافت می کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یکی از اولویت های کنونی ورزش کرمانشاه را تکمیل پروژه های نیمه تمام دانست و افزود: امیدواریم بتوانیم با اعتباراتی که امسال می گیریم، این پروژه ها را پیش از پایان این دولت به اتمام برسانیم.

وی به تغییر رویکرد در احداث پروژه های ورزشی کرمانشاه هم اشاره کرد وگفت: تا دو سال پیش عمده تمرکزی که بر احداث پروژه های ورزشی می شد این بود که سالن های سقف کوتاه و سقف بلند احداث شود که گاها با یک نقشه واحد چندین سالن در مناطق مختلف ساخته می شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به اندازه 15 فدراسیون اعتبارات گرفته ایم

به اندازه 15 فدراسیون اعتبارات گرفته ایم