مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-04سياسي

900 مزار شهید در لرستان نیازمند ساماندهی است


سرپرست بنیاد شهید با اشاره به این که 900 مزار شهید لرستان هنوز سازماندهی نشده است، گفت: پروژه ساماندهی گلزارهای شهدای استان تکمیل می شود.

- ایسنا/لرستان سرپرست بنیاد شهید با اشاره به این که 900 مزار شهید لرستان هنوز سازماندهی نشده است، گفت: پروژه ساماندهی گلزارهای شهدای استان تکمیل می شود.

محمود زرین جویی در جلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که امروز 14 آبان ماه برگزار شد، با تاکید بر این که موفقیت انقلاب اسلامی ایران در موفقیت و مدیریت جهادی و انقلابی است، پیشرفت های کشور را مرهون فرهنگ جهاد و شهادت دانست و اظهار کرد: در شرایط کنونی کشور در حالی که دشمن با تحریم ها قصد فشار مضاعف به مردم را دارد اما با الهام از فرهنگ ایثار و شهادت و با ایثار اجتماعی و تاب آوری ملت ایران هم چنان سرافراز و موفق این انقلاب را پیش می برد.

وی با ذکر این مطلب که با شیوع کرونا مدافعان سلامت برای خدمات رسانی اقدام کردند و با تاسی از فرهنگ ایثار و شهادت برای کاهش مشکلات گام برداشتند و تعدادی از مدافعان سلامت تاکنون به شهادت رسیدند، تصریح کرد: با توجه به این که برخی از مراسمات در گلزار شهدا صورت می گیرد ضروری است تا نسبت به حفظ و نگهداری و فضاسازی لازم صورت گیرد که در این راستا دستگاه های متولی باید همکاری و مشارکت بیشتری داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

900 مزار شهید در لرستان نیازمند ساماندهی است

900 مزار شهید در لرستان نیازمند ساماندهی است