مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-04سياسي

اقدام تروریستی کابل نتیجه حضور اشغالگرانه غرب و آمریکا در افغانستان است


اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان طی نامه ای به سفیر افغانستان در ایران نوشت: ما اقدام وحشیانه و تروریستی داعش در کابل را نتیجه حضور اشغالگرانه و منحوس کشورهای غربی بویژه ایالات متحده آمریکا در کشور دوست و برادر افغانستان می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پی حملات گروه تروریستی داعش در کابل، طی نامه ای به سفیر جمهوری افغانستان در ایران نوشت: ما به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران این دست اقدامات وحشیانه را نتیجه حضور اشغالگرانه و منحوس کشورهای غربی بویژه ایالات متحده آمریکا در کشور دوست و برادر افغانستان می دانیم.

متن این نامه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای عبدالغفور لیوال سفیر محترم جمهوری اسلامی افغانستان در ایران سلام علیکم اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان ایران اقدامات تروریستی اخیر گروهک ضاله داعش در شهر کابل و شهادت جمعی از مردم افغانستان را شدیدا محکوم می نماید.

ما به عنوان بزرگترین اتحادیه دانشجویی ایران این دست اقدامات وحشیانه را نتیجه حضور اشغالگرانه و منحوس کشورهای غربی بویژه ایالات متحده آمریکا در کشور دوست و برادر افغانستان می دانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقدام تروریستی کابل نتیجه حضور اشغالگرانه غرب و آمریکا در افغانستان است

اقدام تروریستی کابل نتیجه حضور اشغالگرانه غرب و آمریکا در افغانستان است