مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:252020-11-04سياسي

آغاز پویش «پیام امام» برای انتشار پیام رهبری به فرانسوی ها


موسس باشگاه مجازی های انقلابی از آغاز فعالیت پویش سراسری «پیام امام» به منظور انتقال پیام رهبری به جوانان فرانسوی خبر داد و آن را مدلی از دیپلماسی نوین و ارتباط مردم با مردم دانست.

- مصطفی شریف در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آغاز پویش سراسری پیام امام به دنبال نامه رهبری به جوانان فرانسوی، گفت: بعد از پیام اخیر فرانسه خطاب به جوانان فرانسوی، این دغدغه برای ما به وجود آمد تا پیام رهبری را به دست مخاطب آن برسانیم.

موسس باشگاه مجازی های انقلابی بیان کرد: بر همین اساس، تصمیم گرفتیم تا از طریق اینستاگرام و شناسایی آی دی اعضای جلیقه زردهای فرانسه که مخالف سیاست های مکرون هستند، این پیام ارسال شود.

شریف با اشاره به شناسایی 140 هزار آی دی، اظهار کرد: با قرار دادن این آی دی ها در قالب یک ربات، پویش پیام امام را اعلام کردیم.

افراد با وارد شدن به ربات، متنی آماده را دریافت می کنند که بخشی از آن به زبان فرانسوی است که به مخاطب می گوید این پیام برای تو است و برای دوستانت هم آن را ارسال کن.

وی بیان کرد: همچنین این ربات، یک کتاب از رژه گارودی با موضوع هولوکاست و کتابی از رهبری با موضوع پیامبر اکرم(ص) که هر دو کتاب به زبان فرانسوی است را به مخاطب ارائه می دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پویش «پیام امام» برای انتشار پیام رهبری به فرانسوی ها

آغاز پویش «پیام امام» برای انتشار پیام رهبری به فرانسوی ها