مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 12:552020-11-04سياسي

تاکید نمایندگان مجلس بر احداث پتروشیمی های فارس


نمایندگان مجلس فارس در مجلس شورای اسلامی در دیدار با استاندار فارس ضمن برشمردن مشکلات استان در حوزه های مختلف خواهان به ثمر رسیدن پتروشیمی های فارس پس از چند دهه شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نزدیک به هشت ماه است که مجلس یازدهم فعالیت خود را آغاز کرده و 18 نماینده فارس نیز در تلاش هستند تا مسائل و مشکلاتی که در استان فارس وجود دارد را برطرف کنند.

برخی از مشکلات فارس از سالیان پیش در استان باقی مانده است و تاکنون گره ای از مشکلات آنان برطرف نشده است.

در آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان فارس با استاندار فارس نیز بر همین مسائل تاکید ویژه ای صورت گرفت و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بر برطرف کردن مشکلات مردم در حوزه های انتخابیه با تعریف پروژه های مختلف عمرانی و خدماتی تاکید کردند.

3 اولویت فارس؛ عمران، کشاورزی و صنعت نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی گفت: استان فارس در سه مؤلفه کشاورزی، صنعت و عمران مغفول مانده و دستگاه های اجرایی در راستای برطرف کردن مشکلات موجود در این حوزه ها باید بیش از گذشته فعالیت کنند.

محمدرضا رضایی کوچی در دیدار نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استاندار فارس که ظهر چهارشنبه برگزار شد بیان کرد: فارس استانی کشاورزی در کشور است و پتانسیل های مختلفی در این استان در حوزه کشاورزی وجود دارد با ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید نمایندگان مجلس بر احداث پتروشیمی های فارس

تاکید نمایندگان مجلس بر احداث پتروشیمی های فارس