مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:152020-11-04سياسي

152 واحد معدنی در استان سمنان تعطیل است/ ضرورت احیای معادن


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم برنامه ریزی برای احیای معادن غیرفعال استان گفت: بر این اساس، 152 واحد معدنی تعطیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا شریفی نژاد بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معادن استان سمنان ضمن بیان اینکه بر اساس آمار 152 واحد معدنی استان سمنان تعطیل است که باید با برنامه ریزی اصولی برای فعالیت دوباره این واحدها تلاش کرد، اظهار داشت: 76 درصد معادن استان معادل 384 واحدها بر اساس ارزیابی های انجام شده فعال است.

وی با تأکید بر اینکه بر اساس ارزیابی های انجام شده 89 واحد معدنی استان سمنان در حال تجهیز شدن است، افزود: راه اندازی شهرک تخصصی صنایع معدنی پیگیری می شود و ایده اجرای این طرح مثبت و ارزنده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان بابیان اینکه شناسایی قوانین مخل در مسیر رونق اقتصاد و تولید باید در دستور کار قرار گیرد، تصریح کرد: پیگیری برای حذف این قوانین اضافی به عنوان یک مطالبه جدی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی انجام شود.

اجرای طرح های حمایتی معادن استان سمنان رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان نیز در این جلسه اظهار داشت: اجرای طرح های حمایتی معادن استان سمنان باید به گونه باشد که با قوانین بالادستی در تعارض نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

152 واحد معدنی در استان سمنان تعطیل است/ ضرورت احیای معادن

152 واحد معدنی در استان سمنان تعطیل است/ ضرورت احیای معادن