مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-04سياسي

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات در پیامی به رییس دانشگاه کابل ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی رخ داده، گفت: حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی و حقارت جنایتکاران مخالف صلح درافغانستان است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابوذر ابراهیمی ترکمان رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به دکتر عثمان بابری رییس دانشگاه کابل از وقوع حادث تروریستی دانشگاه کابل اظهار تاسف کرد.

مشروح متن پیام ابراهیمی ترکمان به این شرح است: جناب آقای دکتر عثمان بابری رییس محترم دانشگاه کابل با سلام و احترام بار دیگر دست جنایتکاران تروریست و دشمنانِ علم و فرهنگ، جوانان آینده ساز افغانستان را نشانه رفت و تعدادی از اساتید و دانشجویانِ شریف افغانستان را به خاک و خون کشید.

این جنایت تروریستی و به شهادت رساندن تعدادی از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دوست و برادر افغانستان، نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که صلح و ثبات در افغانستان را نشانه رفته و مرتکب چنین جنایات ناجوانمردانه ای بر علیه ملت مظلوم و استوار افغانستان می شوند.

اینجانب با اندوه فراوان ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی دانشگاه کابل، مراتب تسلیت عمیق خود را به دولت و ملت شریف افغانستان، اهالی علم و فرهنگ و جنابعالی اعلام کرده و از درگاه ایزد منان تسلای خاطر بازماندگان را مسئلت می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی مخالفان صلح است