مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-04فرهنگي

نمایش «دست هایت کومم حسن» جایزه اول جشنواره فانوس را کسب کرد


مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویر احمد گفت: نمایش «دست هایت کو مم حسن» تولید حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد جایزه چهارمین جشنواره ملی فانوس را به دست آورد.

- یاسوج- مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری کهگیلویه و بویر احمد گفت: نمایش دست هایت کو مم حسن تولید حوزه هنری کهگیلویه وبویراحمد جایزه چهارمین جشنواره ملی فانوس را به دست آورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اکبر آیین ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش در چهارمین جشنواره ملی آثار هنری و نمایشی دفاع مقدس موفق به کسب جایزه اول و دیپلم افتخار شد.

وی بیان داشت: این نمایش همچنین به دعوت انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس بنیاد روایت فتح با هدف تجلیل از فعالان عرصه تئاتر مقاومت به مدت یک ماه در تماشا خانه سرو به اجرای عمومی درآمد.

آیین تصریح کرد: نمایش دست هایت کو مم حسن همچنین کاندیدای دریافت پنج جایزه از جشنواره سرو شده بود.

وی افزود: آیین اختتامیه چهارمین دوره جشنواره ملی فانوس، ویژه تولیدات هنری و سینمایی دفاع مقدس، به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت مجازی و از طریق ویدئو کنفرانس برگزار و در این مراسم این نمایش به نویسندگی رضا گشتاسب و کارگردانی رضا کرمی زاده موفق شد در بخش نمایش های صحنه ای جایزه اول و دیپلم افتخار این دوره از جشنواره را کسب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایش «دست هایت کومم حسن» جایزه اول جشنواره فانوس را کسب کرد

نمایش «دست هایت کومم حسن» جایزه اول جشنواره فانوس را کسب کرد