مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 13:452020-11-04حوادث

کشف 141 سکه عتیقه در تهران


رییس پلیس امنیت اقتصادی از کشف 141 سکه عتیقه به وزن 672 گرم و تعدادی سکه خرد شده به وزن 536 گرم مربوط به دوره آل بویه در شهر ری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی ولی پور گودرزی در تشریح این خبر اظهار کرد: پنجم آبان ماه پرونده ای از کلانتری 131 شهر ری به همراه یک متهم مبنی بر کشف عتیقه به این پلیس ارجاع و تیمی از کارآگاهان این پلیس بررسی موضوع و مسئولیت پرونده را بر عهده گرفتند.

این مقام انتظامی گفت: متهم پرونده در بازجویی اولیه اظهار داشت، حدود 2 ماه پیش به همراه شخصی در حال کندن قبر در قبرستان ابن بابویه بودیم که کوزه ای حاوی سکه های قدیمی پیدا کرده و آنها را با هم تقسیم و از هم جدا شده و از آن به بعد همدیگر را ندیدیم.

وی با اشاره به اینکه شناسایی متهم دوم پرونده در دستور کار قرار گرفت، گفت: مأموران موفق شدند در تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی را در باقر شهر شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده را در اختیار مرجع قضایی قرار دهند.

سرهنگ ولی پور تصریح کرد: با هماهنگی های قضایی تیمی از کارآگاهان برای دستگیری متهم به مخفیگاه وی اعزام و موفق شدند، وی را در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای تحقیقات تکمیلی به پلیس امنیت اقتصادی انتقال دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 141 سکه عتیقه در تهران

کشف 141 سکه عتیقه در تهران