مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-04سياسي

جزییات برگزاری نشست های تخصصی همایش سواد رسانه ای تشریح شد


دبیر شورای علمی سومین همایش ملی سواد رسانه ای و اطلاعاتی، شیوه برگزاری نشست های پنجگانه تخصصی این رویداد مجازی را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، دکتر عبدالکریم خیامی ضمن اعلام جدول عناوین مقالاتی که در نشست های تخصصی پنجگانه این رویداد ارائه خواهد شد، اظهار کرد: بر اساس این جدول از مؤلفان مقالات درخواست می کنیم فایل ارائه خود را به صورت یک ویدیوی ضبط شده - به مدت حداکثر ده دقیقه- به ایمیل همایش به آدرس info@milconf.

ir ارسال کنند.

وی با بیان اینکه به علت شرایط کرونا یی نشست ها به صورت مجازی برگزار می شود، تصریح کرد: البته از رییس و دبیر هر نشست و نیز ارائه دهندگانی که در تهران اقامت دارند خواسته شده در صورت امکان در محل برگزاری نشست حضور داشته باشند تا از تجهیزات و امکانات ضبط و انتشار بهتری استفاده شود.

تلاش بر این است که اصل ارائه ها در قالب ویدیوهای از پیش ضبط شده در اختیار برگزارکنندگان قرار گرفته باشد تا در زمان مقرر و طبق جدول زمانبندی پخش شود.

البته نظرات اساتید حاضر در هر نشست و پرسش و پاسخ های آنها از پژوهشگران به صورت زنده و برخط(آنلاین) خواهد بود.

  دبیر شورای علمی همایش سواد رسانه ای و اطلاعاتی درباره وضعیت مقالات ارسالی به همایش نیز گفت: تعداد مقالات پذیرفته شده که از سه مرحله داوری عبور کرده اند، بیش از مقالاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری نشست های تخصصی همایش سواد رسانه ای تشریح شد

جزییات برگزاری نشست های تخصصی همایش سواد رسانه ای تشریح شد