مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 14:502020-11-04سياسي

تناقض میان حرف و عمل مسئولان در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات


دبیرنهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد گفت: شبکه ملی اطلاعات به اندازه ای برای کشور ما نیاز است که رهبر معظم انقلاب اسلامی در جلسه ای که با هیئت دولت داشتند به این موضوع اشاره کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، زهرا داوودی افزود:  اینترنت امروزه یک جزء جدایی ناپذیر در زندگی یک جامعه است، اختلال چند ساعته در اینترنت بدون شک باعث ایجاد مشکلاتی در سطوح مختلف می شود، وابسته بودن به اینترنت جهانی نیز یک هشدار جدی محسوب می شود، گاهی ممکن است یک حمله سایبری اختلال شدیدی را در سیستم های اداری ما ایجاد کند، پس این وابستگی یک هشدار است.

وی بیان کرد: با وجود اینکه بحث شبکه ملی اطلاعات از سال 84 تا کنون در کشور مطرح شده است اما هنوز آن گونه که باید زیرساخت های آن  مهیا نشده است، اما سوال اینجاست که چرا با وجود گذشت این مدت، هنوز پیشرفت قابل توجهی در اجرایی کردن شبکه ملی اطلاعات مشاهده نمی شود.

دبیرنهضت سواد رسانه ای انقلاب اسلامی در کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برخی ها بر این تصور هستند که اینترنت ملی داشتن به معنای محدود کردن اطلاعات یا کنترل اطلاعات  است در حالی که به هیچ وجه چنین چیزی مطرح نیست، داشتن اینترنت ملی  به معنای این است که همه اطلاعات در پهنای باند داخلی رد و بدل می شوند و حتی باعث می شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تناقض میان حرف و عمل مسئولان در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات

تناقض میان حرف و عمل مسئولان در راه اندازی شبکه ملی اطلاعات