مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:352020-11-04سياسي

توجه به گنجینه عظیم ایثارگران زن باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه می شود


رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهدا، جانبازان و آزادگان زن را گنجینه بسیار بزرگی دانست که توجه و ترویج ابعاد زندگی و شخصیت آنان می تواند باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبخش مهمی از این کنگره به صورت مجازی برگزار خواهد شد، لازم است که قبل و بعد از این کنگره جریان سازی لازم را در عرصه های مختلف رسانه ای، اجتماعی، هنری، فرهنگی و سایر عرصه ها داشته باشیم و از جمله اقداماتی که می توان در این مسیر انجام داد اعلام فراخوان مسابقه برای بخش های مختلف کنگره است.

ابتکار تصریح کرد: یکی از اقدامات خوب و ماندگاری که می توان در ارتباط با این کنگره انجام داد کاشت نهال به یاد شهدا و ایثارگران زن است.

این اتفاق می تواند در زمان های مختلف انجام شود و منحصر به زمان کنگره نباشد.

قطعاً با هم افزایی موجود بین دستگاه ها می توانیم یاد و خاطره شهدای زن را زنده نگه داریم و نقش عظیم آن ها در دفاع مقدس را بازگو کنیم.

سردار یعقوب سلیمانی معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این جلسه به ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت های انجام شده در خصوص برگزاری کنگره ملی و همایش سراسری بزرگداشت 17 هزار زن شهیده، جانباز و آزاده و فعالیت هایی که در گذشته توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در زمینه بزرگداشت شهدا و ایثارگران زن انجام ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به گنجینه عظیم ایثارگران زن باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه می شود

توجه به گنجینه عظیم ایثارگران زن باعث حل بسیاری از مشکلات جامعه می شود