مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 15:402020-11-04سياسي

نمایشگاه اصفهان دریچه ای برای فعالیت های اقتصادی بزرگ می شود


مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با بیان اینکه در طراحی نمایشگاه بزرگ اصفهان علاوه بر تکنولوژی روز دنیا، از هنر و گنجینه هنر اسلامی استفاده شده تا بتوانیم گذشته را به آینده پیوند بزنیم، - گفت: امیدواریم با رفع موانع کسب و کار، نمایشگاه بزرگ اصفهان دریچه ای برای فعالیت های اقتصادی بزرگ باشد.

علی یارمحمدیان (شامگاه چهارشنبه- 14 آبان ماه) در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: امروز، روز سرنوشت سازی برای صنعت نمایشگاهی و برگ زرین افتخارات اصفهان است.

وی با بیان اینکه اصفهان یک شهر معمولی نیست و هنر و خلاقیت آن بر پهنه گیتی آن را معروف کرده است، گفت: حضور بزرگانی همچون میرداماد و شیخ بهایی و همچنین بناهای مختلف تاریخی در اصفهان نشان از خلاقیت و سختکوشی مردم این شهر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیرعامل شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان از سده های مختلف به لحاظ اقتصادی سرآمد دنیا بوده است، تاکید کرد: شاید میدان نقش جهان را بتوان اولین و بزرگترین نمایشگاه بین المللی دنیا بدانیم که تجار مختلف از سراسر دنیا برای تولید و فروش در آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه اصفهان دریچه ای برای فعالیت های اقتصادی بزرگ می شود

نمایشگاه اصفهان دریچه ای برای فعالیت های اقتصادی بزرگ می شود