مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 17:352020-11-04اقتصادي

اضافه شدن 20 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی کشور


مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: با افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان بیش از 20 هزار مترمربع در فاز اول به صنعت نمایشگاهی کشور اضافه می شود و این ارزش افزوده بالایی دارد.

- مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران عنوان کرد؛ اضافه شدن 20 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی کشور ایسنا/اصفهان مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران گفت: با افتتاح نمایشگاه بین المللی اصفهان بیش از 20 هزار مترمربع در فاز اول به صنعت نمایشگاهی کشور اضافه می شود و این ارزش افزوده بالایی دارد.

بهمن حسین زاده (شامگاه چهارشنبه- 14 آبان ماه) در آیین افتتاح محل دائمی برگزاری نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان که با رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران محدودیت های شدید کرونا با حضور حداقلی مسئولان استانی و کشوری برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه پروژه نمایشگاه بین المللی اصفهان به خصوص در یک سال اخیر با سرعت زیادی اجرا و امروز به بهره برداری رسید که این اتفاق مهم را به مردم و فعالان اقتصادی تبریک می گویم.

وی با بیان اینکه اصفهان قطب تولید و صنعت کشور است، گفت: در حال حاضر بیش از 700 هزار متر مربع سالن نمایشگاهی مسقف و غیر مسقف در کشور داریم که در 41 سایت دائمی و غیرموقت مستقر هستند و 32 سالن دائمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضافه شدن 20 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی کشور

اضافه شدن 20 هزار مترمربع به فضای نمایشگاهی کشور