مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 18:252020-11-04اقتصادي

انتخابات آمریکا چه بر سر طلای سیاه می آورد؟


سیاست های متفاوت دو نامزد انتخابات آمریکا این شائبه را به وجود آورده که ممکن است وضعیت بازار نفت شرایط متفاوتی را در آینده تجربه کند اما با این حال بسیاری از کارشناسان بر این باورند که هرچند شاهد تغییراتی در کوتاه مدت خواهیم بود اما به طور کلی وضعیت تغییر چندانی نخواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یکی از عواملی که هفته جاری به نوسان بازار نفت دامن زد، انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بود.

آن طور که تحلیل می شود پیروزی ترامپ برای قیمتها در کوتاه مدت مثبت است اما در بلندمدت این طور نخواهد بود زیرا حمایت وی از صنعت نفت و گاز به معنای افزایش بیشتر تولید در آینده است.

در مقابل پیروزی بایدن تاثیر معکوسی خواهد داشت و در کوتاه مدت برای قیمت نفت منفی است اما در بلندمدت مثبت خواهد بود زیرا بایدن به دنبال محدود کردن فرکینگ و مقررات محیط زیستی سخت گیرانه است که عرضه آمریکا را محدود می کند.

در این بین، تحلیلگران انتظار دارند قیمت نفت تا پایان سال در بازه محدودی معامله شود و میانگین قیمت هر بشکه نفت برنت امسال 42 و 32 دلار و در سال آینده بالای 49 دلار باشد.

تنها موضوعی که ممکن است باعث افزایش قابل توجه قیمتهای نفت شود، خبر خوب تولید واکسن کرونا یا توقف تولید نفت در لیبی است که در پی آتش بس میان گروههای داخلی، به سرعت در حال احیای تولید است و تولیدش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات آمریکا چه بر سر طلای سیاه می آورد؟

انتخابات آمریکا چه بر سر طلای سیاه می آورد؟