مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 19:152020-11-04سياسي

عملکرد هیات رییسه فعلی شورای استان از فردا غیرقانونی می شود


رییس شورای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به عدم برگزاری انتخابات تعیین هیات رییسه سال چهارم این شورا، فعالیت هیات رییسه سال سوم را از فردا غیرقانونی دانست.

- فرهاد رییسی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص انتخاب هیات رییسه شورای اسلامی چهارمحال و بختیاری گفت: بر اساس قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور هیات رییسه شورا برای مدت یک سال انتخاب می شوند و انتخاب بیش از موعد یک سال برای هر یک از اعضای هیات رییسه فاقد وجاهت قانونی لازم می باشد.

رییس سابق شورای چهارمحال و بختیاری با استناد به اینکه ملاک زمان تعیین انتخابات هیات رییسه اولین انتخابات خواهد بود، بیان کرد: بر همین اساس با توجه به اینکه اولین انتخابات سال اول هیات رییسه در تاریخ 15 آبان ماه سال 96 برگزار شده بود انتخابات سال چهارم را نیز می بایست قبل از تاریخ 15 آبان ماه 99 برگزار می نمودیم که این مهم تا این لحظه انجام نشده است.

رییسی افزود: در خصوص انتخابات هییت رییسه، رییس شورا می بایست قبل از موعد یاد شده تمام تشریفات اداری و قانونی لازم را به عمل آورد لذا دعوتنامه اولین جلسه  انتخابات هیات رییسه  این شورا یک هفته قبل به اعضا  ارسال و اطلاع رسانی  که به علت حد نصاب نرسیدن اعضا  مورخ لغو شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد هیات رییسه فعلی شورای استان از فردا غیرقانونی می شود

عملکرد هیات رییسه فعلی شورای استان از فردا غیرقانونی می شود