مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 19:352020-11-04دانش

کارگران بازداشتی هفت تپه آزاد شدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهار کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، هشتم آبان ماه و در پی اعتراض مسالمت آمیز به عدم پرداخت حقوق مردادماه چهار نفر از فعالان کارگری شرکت و واریز نشدن اضافه کاری مرداد 17 نفر از فعالان، - چهار کارگر بازداشتی شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه از زندان، آزاد شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، چهار کارگر شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، هشتم آبان ماه و در پی اعتراض مسالمت آمیز به عدم پرداخت حقوق مردادماه چهار نفر از فعالان کارگری شرکت و واریز نشدن اضافه کاری مرداد 17 نفر از فعالان، بازداشت و 10 آبان ماه روانه زندان دزفول شدند.

در پی بازداشت آنان، تعدادی از کارگران هفت تپه به صورت محدود و در چند روز متوالی، در محوطه شرکت تجمعات کوتاهی برگزار کردند و با نصب بنری خطاب به رییس دستگاه قضا، خواستار صدور هر چه سریعتر رأی دادگاه متخلفان ارزی هفت تپه شدند.

تمامی کارگران شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه، پای تعهد خود برای کشت نیشکر ایستادند و به هیچ وجه دست از کار نکشیدند و حین انجام کار، این اعتراضات را برگزار می کردند.

در نهایت، امشب، 14 آبان ماه با پیگیری های متعدد کارگران شرکت و فعالان رسانه ای، چهار کارگر بازداشتی هفت تپه با قرار وثیقه آزاد شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگران بازداشتی هفت تپه آزاد شدند

کارگران بازداشتی هفت تپه آزاد شدند