مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 14 آبان 1399 ساعت 20:252020-11-04فناوري

اعدام، مجازات تعرض به داوطلب آزمون رانندگی


19»/ سناریوی زن دروغگو برای قتل شوهر/ اشک و لبخند در نقطه صفر مرزی/ اعدام، مجازات تعرض به داوطلب آزمون رانندگی/ باند سرقت از 100خودرو در نازی آباد منهدم شد/ مامور قلابی در جنوب تهران بازداشت شد/ کشف 141 سکه عتیقه در تهران/ کشف شکلات .

- سرقت اطلاعات دانش‌آموزان با انتشار اپلیکیشن‌های جعلی شادیکی از ترفند‌های مجرمان سایبری برای نفوذ به حریم خصوصی کاربران و سرقت اطلاعات آنان، انتشار بدافزار‌ها یا اپلیکیشن‌های مخرب در فضای مجازی در قالب برنامه‌های کاربردی می‌باشد.

اخیرا مجرمان سایبری با ساخت و بارگذاری برنامه‌های جعلی شاد و با تبلیغات گسترده در کانال‌ها و گروه‌های شبکه‌های اجتماعی دانش‌آموزان را به نصب نرم‌افزار جعلی شاد تشویق نموده و در پی سرقت اطلاعات شخصی دانش‌آموزان می‌باشند.

مدیران، معلمان و دانش‌آموزان، جهت نصب و به روزرسانی اپلیکیشن شاد حتماً به سایت وزارت آموزش‌و پرورش به آدرس اینترنتی https:‎//www.

medu.

ir یا آدرس‌های اینترنتی که از طریق مدرسه یا معلم مربوطه اطلاع رسانی می‌شود، مراجعه کنند و به پیام‌هایی که عموما با مضامین نصب و تبلیغ نرم‌افزارها، به ویژه در کانال‌های تلگرامی منتشر می‌شوند و مجوز دسترسی غیرمجاز می‌خواهند را نصب نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعدام، مجازات تعرض به داوطلب آزمون رانندگی

اعدام، مجازات تعرض به داوطلب آزمون رانندگی