مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-05سياسي

سرمایه گذاری 7 میلیاردی بنیاد علوی در دیشموک/بدون مشارکت 50 درصدی اقدامی نمی شود


معاون بنیاد علوی از سرمایه گذاری 7 میلیاردی بنیاد علوی در زمینه های مختلف از جمله عمرانی و فرهنگی در بخش دیشموک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دیشموک، سید فرهاد قادریان معاون بنیاد علوی در حاشیه معارفه مسوول قرارگاه پیشرفت و آبادانی بنیاد علوی در دیشموک اظهار کرد: مبلغ 7 میلیاردتومان در سفر مدیرعامل بنیاد علوی برای کارهای عمرانی، فرهنگی و اقتصادی در منطقه دیشموک در نظر گرفته شد این کار به عنوان اقدام اعتمادساز و زمینه ساز فعالیت های بنیاد علوی در این بخش است.

  قادریان گفت: فرایند های بنیاد در دیشموک شروع خواهد شد و اولین اقدام بنیاد تشکیل ستاد پیشرفت در سطح شهرستان با حضور مسوولان و نخبگان بخش و شهرستان است.

وی عنوان کرد: پس از تشکیل ستاد کانون های پیشرفت در روستاها و محلات شهر دیشموک است که محور این کانونها بیشتر خود مردم و نخبگان هستند و لازم است مردم و مسؤولان همه با تعامل و همکاری با بنیاد علوی پای کار باشند.

معاون بنیاد علوی گفت: ستاد پیشرفت مستقر در بخش و کانون های پیشرفت روستاها و محلات اسنادی را تهیه می کنند که اسناد پیشرفت توسعه و آبادانی روستاها و محلات خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: از تجمیع این اسناد در سطح روستاها و محلات و اسناد بالادستی در سطح شهرستان و بخش سند جامع آبادانی و پیشرفت دیشموک تهیه خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاری 7 میلیاردی بنیاد علوی در دیشموک/بدون مشارکت 50 درصدی اقدامی نمی شود

سرمایه گذاری 7 میلیاردی بنیاد علوی در دیشموک/بدون مشارکت 50 درصدی اقدامی نمی شود