مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 06:202020-11-05سياسي

وجود 275 گود پرخطر در پایتخت/معضل گودهای رها شده


رییس کمیسیون شهرسازی شورای شهر تهران از تعدادی از گودهای پر خطر منطقه 2 بازدید کرد و اقدامات شهرداری منطقه در خصوص ایمن سازی این گودها را مورد بررسی قرار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد سالاری، در این بازدید که شهردار و مدیران منطقه 2 نیز حضور داشتند با تاکید بر ضرورت اهتمام شهرداری بر ایمن سازی گودهای پرخطر گفت: معضل گودهای رها شده در تهران بسیار تهدیدآمیز است و شهرداری می بایست از تمام ظرفیت ها و قانونی برای تعیین تکلیف گودهای رها شده استفاده کند.

وی با اشاره به وجود 275 گود پرخطر در سطح شهر تهران، افزود: با توجه به اینکه گودهای پرخطر نه تنها ایمنی همسایگان را تهدید می کند بلکه برای عابران پیاده و همچنین تجهیزات شهری نیز دارای خطر است.

سالاری در بازدید از گود پرخطر و رها شده در بلوار مرزداران، گفت: خوشبختانه با نظارت و پیگیری شهرداری منطقه 2 و اخطارهای قانونی ابلاغ شده، مالک ایمن سازی و مقاوم سازی گود را آغاز کرده است.

حسن رحمانی شهردار منطقه 2 در این بازدید با اشاره به اولویت منطقه در ایمن سازی گودهای پرخطر گفت: در راستای سیاست های شهردار تهران مبنی بر اهتمام جدی نسبت به ایمن سازی و مقاوم سازی گودهای پرخطر، شناسایی و رفع خطر این گودها به صورت جدی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود 275 گود پرخطر در پایتخت/معضل گودهای رها شده

وجود 275 گود پرخطر در پایتخت/معضل گودهای رها شده