مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 06:502020-11-05اقتصادي

نیاز حیاتی به پلاسما در خراسان جنوبی


مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: با افزایش اعلام درخواست نیاز به پلاسما از سوی بیمارستان های خراسان جنوبی، هم اکنون ذخیره پلاسما در استان به صفر رسیده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی اظهار کرد: با افزایش اعلام درخواست نیاز به پلاسما از سوی بیمارستان های خراسان جنوبی، هم اکنون ذخیره پلاسما در استان به صفر رسیده است.

ابراهیم میری مقدم در گفت وگو با ایسنا گفت: از ابتدای امسال تا 12 آبان ماه جاری، 12 هزار و 465 نفر در استان اهدای خون داشته اند که از این تعداد، 11 هزار 465 نفر مرد و هزار نفر زن بوده اند.

وی از افزایش میزان اهدای خون بانوان گفت و افزود: از ابتدای مهر تاکنون، 171 نفر نیز برای اهدای پلاکت مراجعه کرده اند که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 38 درصد افزایش داشته است.

مدیرکل انتقال خون خراسان جنوبی بیان کرد: از ابتدای استقرار دستگاه پلاسما فریز در استان، 204 نفر از بهبود یافتگان کرونا در خراسان جنوبی اهدای پلاسما داشته اند.

میری مقدم اظهار کرد: با توجه به در پیش بودن فصل زمستان و احتمال افزایش آمار مبتلایان از بهبودیافتگان کرونا درخواست داریم برای اهدای پلاسما مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه بهبودیافتگان پس از اولین اهدا، می توانند یک ماه بعد دوباره پلاسما اهدا کنند، تصریح کرد: افراد بهبود یافته 18


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیاز حیاتی به پلاسما در خراسان جنوبی

نیاز حیاتی به پلاسما در خراسان جنوبی