مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 07:102020-11-05فرهنگي

آمریکایی ها نادر مهدوی را بهتر از ما می شناسند


صادق کوشکی در نشست بررسی کتاب «تاریخ مستطاب آمریکا» گفت: من این کتاب را به نادر مهدوی تقدیم کرده ام و نوشته ام «این کتاب تقدیم به نادر مهدوی است که امریکایی ها او را بهتر از ما می شناسند.

- صادق کوشکی در نشست بررسی کتاب تاریخ مستطاب آمریکا گفت: من این کتاب را به نادر مهدوی تقدیم کرده ام و نوشته ام این کتاب تقدیم به نادر مهدوی است که امریکایی ها او را بهتر از ما می شناسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست گفتگویی پیرامون کتاب تاریخ مستطاب آمریکا و تأثیر به کارگیری زبان طنز در عرصه استکبارستیزی با حضور محمدصادق کوشکی (مؤلف اثر)، مازیار بیژنی (کاریکاتوریست و تصویرگر) و میثم رشیدی مهرآبادی (مجری-کارشناس)، به صورت مجازی از صفحات اداره کل کتابخانه های عمومی استان تهران برگزار شد.

کوشکی در این نشست با بیان اینکه این کتاب پاسخی است به یک سوال خیلی قدیمی که چرا می گوییم مرگ بر آمریکا ، گفت: این کتاب به دنبال افشای لایه های معرفی و دیده نشده آمریکا به روایت کتب و منابع خود امریکایی است.

ما در این کتاب از منابع تاریخی مشهور و اصیل امریکایی استفاده کردیم تا متهم نشویم که روایت خودمان از تاریخ آمریکا را بیان کردیم.

این منابع در انتخاب کتاب بطور کامل آمده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها نادر مهدوی را بهتر از ما می شناسند

آمریکایی ها نادر مهدوی را بهتر از ما می شناسند