مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:152020-11-05سياسي

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی حمله تروریستی کابل را محکوم کرد


سید محمد حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پی حمله تروریستی کابل ضمن تسلیت به دولت و ملت دوست و برادر افغانستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سید محمد حسینی، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی در پی حمله تروریستی کابل که منجر به شهادت تعدادی از اساتید و دانشجویان این دانشگاه گردید، ضمن تسلیت به دولت و ملت دوست و برادر افغانستان، این اقدام تروریستی را محکوم کرد.

متن پیام وی به شرح زیر است؛ باسمه تعالی انا لله و انا الیه راجعون در هفته وحدت و ایام ولادت با سعادت رسول رأفت و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) که فعالیت های تقریبی در جهان اسلام اوج می گیرد و در محافل گوناگون و فضای مجازی بر حکمت، ضرورت و برکات همبستگی و اتحاد مسلمانان به عنوان راهبردی قطعی تاکید می شود، به طور غیرمنتظره شاهد رویدادی تلخ و خونین بودیم که موجب تاسف و تأثر شدید شد.

در هجمه ای ناجوانمردانه و بی رحمانه بالغ بر 22 نفر از دانشجویان و اساتید دانشگاه کابل هدف گلوله دژخیمان قسی القلب قرار گرفتند و به شهادت رسیدند و جمعی نیز مجروح شدند! ضمن اظهار همدردی با ملت شریف افغانستان، خانواده و دوستان این عزیزان مظلوم، از مهاجمان جنایتکاری که خود را مسلمان می دانند، سوال می کنیم مگر شما با الفبای آموزه های اسلامی که بر حرمتِ خون، مال و عِرض مسلمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی حمله تروریستی کابل را محکوم کرد

رییس دانشگاه مذاهب اسلامی حمله تروریستی کابل را محکوم کرد