مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-05اقتصادي

صدور 2 موافقت اصولی بوم گردی در چناران


مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران از صدور دو موافقت اصولی برای راه اندازی اقامتگاه بوم گردی در شهر گلمکان و روستای اسجیل این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی محمد طاهریان مقدم با اعلام این خبر ابراز کرد: اقامتگاه بوم گردی متعلق به زهره رکنی با زیربنای 200 مترمربع و پنج اتاق در شهرگلمکان قرار دارد، همچنین اقامتگاه بوم گردی متعلق به امیرحسین قدرتی با زیربنای 350مترمربع و 6 اتاق در روستای اسجیل شهرستان چناران قرار دارد.

وی ادامه داد:  تاکنون بیش از چهار میلیارد ریال با آورده سرمایه گذار برای بازسازی این اقامتگاه ها هزینه شده است.

مدیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چناران اظهار کرد: با راه اندازی این دو اقامتگاه بوم گردی به صورت مستقیم برای چهار نفر و به صورت غیر مستقیم برای هشت نفر اشتغال ایجاد می کند.

وی یادآور شد: شهر گلمکان با توجه به قرارگیری در دامنه کوه های بینالود و وجود رودخانه های فصلی و دائمی و همچنین چشمه سبز گلمکان پذیرای گردشگران و مسافران زیادی است.

طاهریان مقدم گفت: روستای اسجیل نیز در مسیر جاده گلمکان و در 40 کیلومتری مشهد مقدس قرار دارد و با دارا بودن بافت قدیمی و پلکانی و قلعه تاریخی و طبیعت بکر ظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 2 موافقت اصولی بوم گردی در چناران

صدور 2 موافقت اصولی بوم گردی در چناران