مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-05سياسي

حضور بسیجیان داوطلب در مراکز درمانی کرونایی استان مرکزی


مدیر کل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: حضور بسیجیان داوطلب در مراکز درمانی کرونایی برای کمک به مدافعان سلامت و کادر درمان از جمله فعالیت ها در هفته گرانیگاه استان مرکزی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک غلامرضا کریمی ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در تشریح برنامه های هفته گرانیگاه استان مرکزی در چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس یی و تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ها انجام خواهد شد.

وی افزود: برنامه های گرامیداشت هفته گرانیگاه در استان مرکزی در سطح پایگاه ها، حوزه های بسیج، ادارات، سازمان ها، نهادها، دستگاه های دولتی و مراکز نظامی و انتظامی استان برگزار می شود که رعایت دستورالعمل ها یک اصل مهم است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بیان کرد: برنامه های گرامیداشت چهل سالگی در استان مرکزی از سوم خرداد ماه شروع شده که امروز در 24مین هفته به سر می بریم و تاکنون بیش از 70 درصد از برنامه های پیش بینی شده در ستاد چهل سالگی استان مرکزی در 40 هفته با موفقیت انجام شده اند.

کریمی ادامه داد: 25 مین هفته در گرامیداشت دفاع مقدس در تقویم کشوری ویژه استان مرکزی است که با محوریت نقش استان در دفاع مقدس که شامل نقش پشتیبانی مردمی و آحاد مردم، بهداری رزمی، سنگر سازان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور بسیجیان داوطلب در مراکز درمانی کرونایی استان مرکزی

حضور بسیجیان داوطلب در مراکز درمانی کرونایی استان مرکزی