مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-05اقتصادي

تولید 400 تن عسل توسط عشایر اصفهان


مدیر کل امور عشایر استان اصفهان با اشاره به تولید 400 تن عسل از سوی عشایر استان، گفت: یکی از مشکلات عشایر هزینه بالای تریلرها و خودروهایی است که برای جابجایی کندوها باید پرداخت کنند.

- ایسنا/اصفهان مدیر کل امور عشایر استان اصفهان با اشاره به تولید 400 تن عسل از سوی عشایر استان، گفت: یکی از مشکلات عشایر هزینه بالای تریلرها و خودروهایی است که برای جابجایی کندوها باید پرداخت کنند.

مختار اسفندیاری در گفت وگو با ایسنا، در خصوص میزان عسل تولیدی عشایر استان، اظهار کرد: یکی از اقدامات جامعه عشایری در کنار دامداری و کشاورزی بحث پرورش زنبور عسل است.

وی افزود: براساس برآوردهای صورت گرفته سالانه حداقل 400 تن میزان تولید عسل عشایر استان در شهرستان های سمیرم، فریدون شهر، چادگان، شهرضا، دهاقان، عرب جرقویه و .

است.

مدیرکل امور عشایر استان اصفهان گفت: عشایر استان به طور همزمان کندوها را در ییلاق نگهداری و با رفتن به قشلاق آنها را به مناطق عشایری استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، فارس و خوزستان جابجا می کنند.

وی با بیان اینکه یکی از مشکلات عشایر هزینه بالای تریلرها و خودروهایی است که برای جابجایی کندوها باید پرداخت کنند، افزود: همچنین عشایر استان در تامین نهاده های مورد نیاز زنبورداری دچار مضیقه هستند، چراکه این نهاده ها گران شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید 400 تن عسل توسط عشایر اصفهان

تولید 400 تن عسل توسط عشایر اصفهان