مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-05سياسي

تزریق مورفین هایی از جنس انتقال آب و سد سازی به جان خراسان رضوی


عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: وضعیت خراسان رضوی بعد از استان فارس و تهران، بدتر از استان سمنان، اصفهان و یزد است.

باتوجه به اینکه یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران را در خود پذیرا شده است و همچنین استان مهاجر پذیری است باید متوجه .

- عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور مطرح کرد تزریق مورفین هایی از جنس انتقال آب و سد سازی به جان خراسان رضوی ایسنا/خراسان رضوی عضو هیأت علمی مؤسسه تحقیقات جنگل ها و مراتع کشور گفت: وضعیت خراسان رضوی بعد از استان فارس و تهران، بدتر از استان سمنان، اصفهان و یزد است.

باتوجه به اینکه یکی از پرجمعیت ترین شهرهای ایران را در خود پذیرا شده است و همچنین استان مهاجر پذیری است باید متوجه آسیب پذیری و شکنندگی که دارد باشیم.

محمد درویش در جلسه کمیته فرهنگی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه سبز که در سازمان مرکزی جهاد دانشگاهی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: یکی از اتفاقات مثبتی که از دانشگاه فردوسی انتظار می رود در آن دخیل باشد، راهبر بودن برای تغییر الگوی رفتاری مردم است.

از آنجایی که مشهد و خراسان رضوی با بحران های مهم محیط زیستی درگیر است، اگر قرار باشد که مردم متوجه شوند رفتار آن ها می‎تواند بحران های محیط زیستی این منطقه را تجدید کند دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد به عنوان دان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق مورفین هایی از جنس انتقال آب و سد سازی به جان خراسان رضوی

تزریق مورفین هایی از جنس انتقال آب و سد سازی به جان خراسان رضوی