مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 09:202020-11-05بين الملل

اولین وعده بایدن در صورت پیروزی در انتخابات


جو بایدن نامزد دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پس از خروج رسمی دولت ترامپ از توافق اقلیمی پاریس اعلام کرد که در صورت پیروزی در اولین روز از دوره ریاست جمهوری خود (20 ژانویه 2021) آمریکا به پیمان اقلیمی پاریس دوباره ملحق می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، خبرگزاری فرانسه گزارش داد ، بایدن در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: ترامپ دیروز چهارشنبه رسما از توافق آب و هوایی پاریس خارج شد؛ من دقیقا 77 روز دیگر به آن دوباره ملحق می شوم.

ایالات متحده آمریکا که یک سال پیش در چنین روزی روند خروجش از توافق آب و هوایی پاریس را آغاز کرده بود، روز گذشته (چهارشنبه) و در میانه شمارش آرا انتخابات 2020 ریاست جمهوری در این کشور، خروج خود را به طور رسمی از این توافق بزرگ که دونالد ترامپ رییس جمهوری این کشور وعده خروج از آن را در انتخابات سال 2016 داده بود، ‌ اعلام کرد.

کمیته دانشمندان در بیانیه ای اعلام کردند که «ایالات متحده دومین کشور انتشار دهنده کربن از سوخت‌های فسیلی و بزرگترین منبع انتشار تجمعی آن است.

» توافق آب و هوایی پاریس که با نام «پیمان پاریس» نیز شناخته می‌شود، ذیل چارچوب پیمان‌نامه سازمان ملل متحد در تغییر اقلیم (UNFCCC) در رابطه با کاستن انتشار گازهای گلخانه‌ای، سازگاری و امور مالی است که از سوی نماین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین وعده بایدن در صورت پیروزی در انتخابات

اولین وعده بایدن در صورت پیروزی در انتخابات