مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-05سياسي

ضرورت استفاده از سیستم الکترونیک برای پیگیری پرونده های قضایی


مردم برای پیگیری پرونده های خود تنها از سیستم های الکترونیک استفاده کرده و از مراجعه غیر ضروری به مجتمع های قضایی پرهیز کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، به نقل از روابط عمومی دادگستری فارس، حجت الاسلام سید کاظم موسوی  در حاشیه بازدید سر زده از مجتمع محاکم خانواده و مجتمع شماره سه شورای حل اختلاف قضایی شیراز از نزدیک رعایت شیوه نامه های بهداشتی و روند خدمت رسانی قضایی در این مجتمع ها را بررسی کرد.

وی ضمن دیدار با قضات و کارکنان مسائل مربوط به خدمت رسانی در این مجموعه  را بررسی  و بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی در همه مجتمع های قضایی استان به خصوص مجتمع های پر رفت و آمد در شیراز تأکید کرد و اظهار داشت: رعایت شیوه نامه ها و اعمال محدویت ها تنها در راستای صیانت از مراجعان و همکاران است و در این خصوص مردم نیز باید همکاری لازم را داشته باشند.

 وی افزود: با توجه به اینکه بسیاری از خدمات و پیگیری ها با استفاده از سامانه های الکترونیکی قابل انجام است توصیه می شود مردم برای رصد و پیگیری پرونده های خود تنها از این سیستم ها و به صورت غیر حضوری اقدام نمایند تا ضمن کاهش مراجعات، همکاران در فضای سالم تری به لحاظ بهداشتی بتوانند به سایر خدمات مهم قضایی و رسیدگی به پرونده ها بپردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت استفاده از سیستم الکترونیک برای پیگیری پرونده های قضایی

ضرورت استفاده از سیستم الکترونیک برای پیگیری پرونده های قضایی