مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 10:102020-11-05پزشكي

شمار موارد قطعی کووید19 استان سمنان از مرز 6000نفر گذشت


بنا به گفته رؤسای دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شمار موارد قطعی کووید19 این استان از مرز 6000نفر گذشته است.

- ایسنا/سمنان بنا به گفته رؤسای دو دانشگاه علوم پزشکی سمنان و شاهرود، شمار موارد قطعی کووید19 این استان از مرز 6000نفر گذشته است.

دکتر نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از شناسایی 113 مورد جدید مبتلا به بیماری کرونا جدید در 6 شهرستان تحت پوشش این دانشگاه در 48 ساعت گذشته خبر داد.

وی ادامه داد: با شناسایی این بیماران کرونایی،شمار مبتلایان به این بیماری در مناطق تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به عدد دو هزار و 912 نفر رسیده است.

وی با بیان اینکه همچنان روند ابتلا به ویروس منحوس کرونا و روند بستری شدن بیماران مبتلا به کرونا ویروس در کشور و مناطق تحت پوشش دانشگاه رو به افزایش است خواستار توجه جدی تر مردم به پروتکل های بهداشتی شد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به شرایط فوق بحرانی در برخی مناطق این استان تصریح کرد: محدودیت های گروه های شغلی 3و4 در شهرستانهای سمنان، سرخه، آرادان و مهدیشهر و محدودیت های گروه های شغلی 2،3،4 برای شهرستانهای دامغان و گرمسار و همچنین شاهرود اعمال شده است.

همچنین دکتر رضا چمن رییس علوم پزشکی شاهرود نیز روز گذشته گفت: شمار مبتلایان قطعی و تست های مثبت در دو شهرستان تحت پوشش ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار موارد قطعی کووید19 استان سمنان از مرز 6000نفر گذشت

شمار موارد قطعی کووید19 استان سمنان از مرز 6000نفر گذشت