مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 10:502020-11-05سياسي

ترسیم نقشه راه تحقیقات آینده کشور در بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ


موضوع مورد بحث اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور در مورد توسعه نوآوری و فناوری در دانشگاه ها است و نقشه راه تحقیقات آینده کشور را ترسیم خواهیم کرد.

- ایسنا/اصفهان رییس دانشگاه اصفهان گفت: موضوع مورد بحث اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور در مورد توسعه نوآوری و فناوری در دانشگاه ها است و نقشه راه تحقیقات آینده کشور را ترسیم خواهیم کرد.

هوشنگ طالبی امروز (پنج شنبه-15 آبان ماه) در بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور که به میزبانی دانشگاه اصفهان و با حضور روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور به صورت مجازی و حضوری برگزار شد، با بیان اینکه اجلاس امروز یک جلسه مشورتی برای سیاست گذاری های آموزشی در برنامه هفتم توسعه است، اظهار کرد: هر دو ماه یکبار جلساتی از این دست با حضور روسای 13 دانشگاه بزرگ کشور برگزار می شود که جلسه امروز بیشتر به بحث و تبادل نظر و مشورت موضوعات کلان دانشگاه ها می پردازد.

وی افزود: مهمترین دستور جلسه اجلاس امروز، در خصوص موضوع علم و فناوری در برنامه هفتم توسعه است و علاوه بر آن موضوع اختیارات و استقلال دانشگاه ها مطرح و مورد بحث قرار می گیرد.

همچنین از فرصت استفاده کرده و با توجه به بخشنامه جدید در خصوص معیارها و ملاک های ظرفیت های دانشگاه ها در حوزه پژوهش صحبت کرده و باید مشخص کنیم که چقدر دانشگاه های بزرگ با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترسیم نقشه راه تحقیقات آینده کشور در بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ

ترسیم نقشه راه تحقیقات آینده کشور در بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ