مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 12:152020-11-05سياسي

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی است


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به دکتر عثمان بابری رییس دانشگاه کابل ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی مطرح کرد: حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی و حقارت جنایتکاران مخالف صلح و ثبات درافغانستان است.

- رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در پیامی به دکتر عثمان بابری رییس دانشگاه کابل ضمن محکوم کردن این جنایت تروریستی مطرح کرد: حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی و حقارت جنایتکاران مخالف صلح و ثبات درافغانستان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در پیام ابوذر ابراهیمی ترکمان -رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی- به دکتر عثمان بابری رییس دانشگاه کابل آمده است؛ جناب آقای دکتر عثمان بابری رییس محترم دانشگاه کابل با سلام و احترام بار دیگر دست جنایتکاران تروریست و دشمنانِ علم و فرهنگ، جوانان آینده ساز افغانستان را نشانه رفت و تعدادی از اساتید و دانشجویانِ شریف افغانستان را به خاک و خون کشید.

این جنایت تروریستی و به شهادت رساندن تعدادی از نخبگان علمی و دانشگاهی کشور دوست و برادر افغانستان، نشانه بزدلی و حقارت جنایتکارانی است که صلح و ثبات در افغانستان را نشانه رفته و مرتکب چنین جنایات ناجوانمردانه ای بر علیه ملت مظلوم و استوار افغانستان می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی است

حادثه تروریستی کابل نشانه بزدلی است