مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-05سياسي

پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر نوبخت به مازندران هستیم


استاندار مازندران با بیانکه بیش از 500 میلیارد تومان از اعتبارات سفر معاون رییس جمهور به استان جذب شده است، گفت: پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: با توجه به لایحه بودجه 1400، در هفته های آینده جلسه ای با مجمع نمایندگان استان خواهیم داشت تا از ظرفیت نمایندگان هم در کمیسیون تلفیق و هم در مجلس در این راستا بهره گیری کنیم.

استاندار با بیان اینکه پیشنهادهای مشخصی را دستگاه های مختلف ارائه دادند، خاطرنشان کرد: اعتقاد ما این است که می توانیم با چانه زنی که دستگاه های اجرایی با وزارت خانه ها دارند، علیرغم شرایط سخت بودجه ای؛ برای برخی اولویت های استان مثل جمع آوری آب های سطحی، پسماند و پروژه های بزرگ استانی که وضعیت اعتباری و بودجه ای خوبی ندارند و نیاز است یا با مشارکت بخش خصوصی یا در قالب سرمایه گذاری های مشترکی که انجام می شود، تسریع یابند، با عنایت به وضعیت دولت، سهم بیشتری را در بودجه به دست آوریم.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به اینکه در بحث درآمدها، پیش بینی 2 هزار و 460 میلیارد تومانی داریم که بخشی مالیات مستقیم است و بخشی درآمدهای مالیاتی که شامل درآمدهای مستقیم و غیرمستقیم است، اظهار کرد: خوشبختانه در هشت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر نوبخت به مازندران هستیم

پیگیر جذب اعتبارات باقیمانده سفر نوبخت به مازندران هستیم