مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 13:002020-11-05اجتماعي

طرح خراسان رضوی برای زیارت گروهی زائران با حفظ پروتکل های بهداشتی


معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دیدار با هیاتی عالی رتبه از حمل و نقل و گردشگری عراق از طرح استان برای زیارت گروهی زائران با حفظ پروتکل های بهداشتی خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی در دیدار با هیاتی عالی رتبه از حمل و نقل و گردشگری عراق از طرح استان برای زیارت گروهی زائران با حفظ پروتکل های بهداشتی خبر داد.

محمدصادق براتی در دیدار با مدیر و رییس کل حمل و نقل گردشگری کشور عراق یکی از افتخارات ایران را میزبانی از زائران عراقی دانست و اظهار کرد: زیارت و دریافت خدمات سلامت، علت اصلی سفر زائران به استان خراسان رضوی است.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی به شیوع بیماری کرونا و ایجاد مشکلات جدی برای دو کشور در حوزه گردشگری مذهبی و سلامت اشاره کرد و گفت: کاهش تردد زائرین یکی از مشکلات بود که با پیگیری های صورت گرفته و رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت محدود حل شده است.

وی از طرح استانداری خراسان رضوی برای از سرگیری سفرهای زیارتی گفت و یادآور شد: با توجه به شرایط حاصل از شیوع بیماری کرونا، به دنبال برنامه ریزی برای ارائه خدمات به زائران عراقی در قالب زیارت گروهی مطابق با پروتکل های بهداشتی و حفظ فاصله گذاری اجتماعی هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح خراسان رضوی برای زیارت گروهی زائران با حفظ پروتکل های بهداشتی

طرح خراسان رضوی برای زیارت گروهی زائران با حفظ پروتکل های بهداشتی