مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 13:202020-11-05سياسي

چند احتمال درباره آینده انتخابات آمریکا


دو تاریخ مهم در ماه های پیش رو وجود دارد؛ یکی هشت دسامبر است که الکترال کالج ها باید در مراکز ایالت ها جمع شوند و در آن جا رای دهند.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس مسائل امریکا گفت: دو تاریخ مهم در ماه های پیش رو وجود دارد؛ یکی هشت دسامبر است که الکترال کالج ها باید در مراکز ایالت ها جمع شوند و در آن جا رای دهند.

اگر در آن جا مشخص نشد شش ژانویه جلسه کنگره برای معرفی رییس جمهور است و تا آن زمان باید تکلیف مشخص شود بنابراین این قضیه تا حدود دو ماه هم می تواند به درازا بکشد.

امیرعلی ابوالفتح در گفت وگو با ایسنا در خصوص احتمال وقوع تقلب در انتخابات ریاست جمهوری امریکا اظهار کرد: در مورد انتخابات سال 2020 از آن جایی که هنوز مستنداتی بیرون نیامده است نمی توان اظهار نظری کرد اما به صورت کلی در ایالات متحده امریکا امکان وقوع تقلب، دستکاری و مهندسی انتخابات وجود داشته است و خواهد داشت و این کار هم توسط دموکرات ها هم توسط جمهوری خواهان انجام می شود که این کار در انتخابات محلی و هم در انتخابات ریاست جمهوری اتفاق می افتد.

وی ادامه داد: در انتخابات ریاست جمهوری معمولا فاصله میان نامزد پیروز و شکست خورده زیاد بوده است به همین دلیل وارد کندوکار و تجسس وارد مصداق های تقلب و دستکاری نمی رفتند اما وقتی فاصله نزدیک باشد می گویند که تقلب، دستکاری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند احتمال درباره آینده انتخابات آمریکا

چند احتمال درباره آینده انتخابات آمریکا