مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 13:502020-11-05پزشكي

جزییات توزیع انسولین در داروخانه های هلال احمر


رییس سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر، گفت: با توجه به افزایش دو تا چهار درصدی مراجعات به داروخانه های هلال احمر برای دریافت انسولین، نیاز به افزایش سمهیه انسولین داریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حسن صفاریه، ظهر پنج شنبه در گفتگو با برنامه روی خط خبر شبکه خبر در خصوص وضعیت توزیع انسولین در داروخانه‌های هلال احمر، افزود: جمعیت هلال احمر کشور مجموعاً 37 داروخانه در سطح کشور دارد و امسال مراجعات برای دریافت انسولین دو تا چهار برابر افزایش یافته است اما سهمیه دریافتی هلال احمر که از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه‌های علوم پزشکی تأمین می‌شود، افزایشی نداشته است.

وی ادامه داد: البته در حال حاضر درخواست افزایش تخصیص سهمیه انسولین به هلال احمر را داده ایم و امیدواریم این درخواست پذیرفته شود.

با این حال همکاران من در تلاشند تا انسولین به میزان کافی به جامعه هدف مدنظر برسد.

صفاریه گفت: یکی از راهکارها برای دسترسی بیماران نیازمند انسولین این است که 99 درصد تحویل انسولین به بیماران از طریق سیستم بیمه‌ای و تأیید آنلاین بیمه‌ای انجام شود.

با این شیوه انسولین به راحتی به دست بیماران می‌رسد.

رییس سازمان تدارکات پزشکی کشور در خصوص سهمیه هلال احمر برای انسولین خاطرنشان کرد: تاکنون نسبت به سال گذشته تغییری در میزان تخصیص سهمیه ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات توزیع انسولین در داروخانه های هلال احمر

جزییات توزیع انسولین در داروخانه های هلال احمر