مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 14:252020-11-05سياسي

رونمایی از 9 عنوان کتاب در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در مرکزی


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: در هفته گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در استان از 9 عنوان کتاب دفاع مقدس رونمایی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتمامی برنامه های حضوری گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس که با عنوان هفته گرانیگاه استان مرکزی نامگذاری شده لغو شده است.

وی ادامه داد: برنامه ها در 2 بعد خدمت به محرومین و بیماران کرونایی و تولید محتوا در فضای مجازی و رسانه ها برگزار خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی در برگزاری برنامه های گرامیداشت هفته گرانیگاه در استان مرکزی در سطح پایگاه ها، حوزه های بسیج، ادارات، سازمان ها، نهادها، دستگاه های دولتی و مراکز نظامی و انتظامی استان تاکید کرد.

کریمی با اشاره به آغاز برنامه های گرامیداشت چهل سالگی در استان مرکزی از سوم خرداد ماه عنوان کرد: تاکنون بیش از 70 درصد از برنامه های پیش بینی شده در ستاد چهل سالگی استان مرکزی در 40 هفته با موفقیت انجام شده است.

وی اظهار کرد: بیست و پنجمین هفته در گرامیداشت دفاع مقدس در تقویم کشوری ویژه استان مرکزی است که با محوریت نقش استان در دفاع مقدس که شامل نقش پشتیبانی مردمی و آحاد مردم، بهداری رزمی، سنگر سازان بی سنگر، رده ها و یگان های نظامی از جمله لشگر 17، لشگر 71 روح الله، لشگر 42 ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از 9 عنوان کتاب در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در مرکزی

رونمایی از 9 عنوان کتاب در گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس در مرکزی