مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 15:252020-11-05سياسي

کاهش حساسیت نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بحران آمیز است


نائب رییس شورای اسلامی شهر جهرم گفت: استفاده کمتر از 50 درصد شهروندان جهرمی از ماسک نشان می دهد که برخی افراد کرونا را فراموش کردند یا حساسیت آنان کاهش پیدا کرده که این اتفاق خطرناک و به نوعی بحران آمیز است.

- عبدالله اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: علی رغم تلاش و کوشش اداره صمت، اتاق اصناف،کسبه و بازاریان شهرستان، عدم رعایت پروتکل بهداشتی  به خصوص عدم استفاده از ماسک توسط بسیاری از شهروندان، جهرم را در شرایط بحرانی و وخیمی قرار داده است.

وی ضمن تقدیر و تشکر از رعایت نسبتا خوب نکات بهداشتی توسط اصناف شهر جهرم، خواهان رعایت بیشتر پروتکل بهداشتی توسط شهروندان شد و افزود: استفاده کمتر از 50 درصد شهروندان از ماسک نشان می دهد که برخی افراد کادر درمان را خسته کرده است و اگر مردانگی و عشق این عزیزان نسبت به بیماران نبود، معلوم نیست چه بحرانی بر این شهرستان حاکم بود.

 وی با بیان اینکه لازم است همه ما با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی عزیزان و تلاشگران مجموعه علوم پزشکی را همراهی و یاری کنیم،تاکید داشت: ماسک زدن و دوری از تجمعات، حداقل کاری است که می توانیم برای کادر درمان انجام دهیم و این عمل در مقابل کار و تلاش آنان بسیار ساده و راحت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حساسیت نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بحران آمیز است

کاهش حساسیت نسبت به دستورالعمل های بهداشتی بحران آمیز است