مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 15:452020-11-05سياسي

تأکید دبیران تشکل های انقلابی بر ساختارسازی برای انتخابات و تزریق امید به جامعه


دبیران تشکل های انقلابی بر ساختارسازی برای انتخابات، روشنگری و تقویت فکری جامعه در مقابله با فضا سازی های رسانه ای و سیاسی و تزریق امید و نشاط به جامعه تاکید کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل های انقلابی و ولایی صبح پنجشنبه 15 آبان ماه،  و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام محمد حسین موسی پور عضو شورای مرکزی و معاون امور تشکیلات جامعه روحانیت با تبریک اعیاد ربیع الاول ضمن اعلام انزجار از اقدام رذیلانه دولت فرانسه، این اقدام را در راستای راهبرد اتخاذ شده دنیای غرب در مواجهه با گرایش به اسلام و رشد فزاینده اسلامگرایی برشمرد و افزود: دشمنان اسلام با راه انداختن موج اسلام هراسی و اسلام ستیزی و توهین به پیامبر و مقدسات اسلامی گمان می کنند می توانند از گرایش ذاتی انسان به فطرت آسمانی که در تعالیم دین مبین اسلام وجود دارد، جلوگیری کنند.

  دبیر نشست هم اندیشی احزاب و تشکلها با جامعه روحانیت در ادامه با اشاره به اقدام وقیحانه رییس جمهور فرانسه در حمایت از انتشار کاریکاتورهای موهن گفت: این اقدام در واقع تلاش برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات داخلی فرانسه از حیث موضوعات مختلف اجتماعی و اقتصادی است و به نوعی فرافکنی مشکلات و نارسایی های گوناگونی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید دبیران تشکل های انقلابی بر ساختارسازی برای انتخابات و تزریق امید به جامعه

تأکید دبیران تشکل های انقلابی بر ساختارسازی برای انتخابات و تزریق امید به جامعه