مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 16:052020-11-05اقتصادي

شهرداری ها درجهت نوسازی منازل، به مردم کمک کنند


برای مقاوم سازی منازل تسهیلات بافت فرسوده وجود دارد و از شهرداری ها می خواهیم که به مردم کمک کنندتا بتوانند منازلشان را نوسازی کنند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان وزیر راه و شهرسازی گفت : برای مقاوم سازی منازل تسهیلات بافت فرسوده وجود دارد و از شهرداری ها می خواهیم که به مردم کمک کنندتا بتوانند منازلشان را نوسازی کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا دکتر سلامی در جمع خبرنگاران در زابل افزود: یکی از پروژه های مهم حاشیه نشینی که موجب آزار و اذیت برای مردم زابل بود از طریق اصلاح معابر و بهسازی و آسفالت و انجام پروژه هایی که به مسایل اجتماعی کمک می کند افتتاح شد.

وی گفت: بعد از سالها مردم شهر زابل از محیط شهری مناسبتری بهره مند می شوند، وضعیت نابسامان محلات حاشیه نشین خیلی موجب آزار مردم در این شهر شده بود که با این خدمات بهسازی شهری مردم از این مشکل رها شدند.

وی اضافه کرد: 50 درصد از هزینه های کارمزد بانکی تسهیلات بافت فرسوده را دولت پرداخت می کند و الباقی را خود مردم پرداخت خواهند کرد و این تسهیلات، اقساط سبکی خواهد داشت ومردم باید از این فرصت استفاده کنند.

وی اضافه کرد: امروز در استان سیستان و بلوچستان 54 کیلومتر بزرگراه وراه اصلی افتتاح کردیم که 34 کیلومتر آن در حوزه سیستان بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهرداری ها درجهت نوسازی منازل، به مردم کمک کنند

شهرداری ها درجهت نوسازی منازل، به مردم کمک کنند