مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 20:152020-11-05اقتصادي

مرز ریمدان بهترین مسیر دسترسی ایران به 37 درصد جمعیت جهان است


مرز ریمدان دشتیاری در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بهترین مسیر و راه دسترسی ایران به 37 درصد جمعیت جهان(پاکستان، - ایسنا/سیستان و بلوچستان استاندار سیستان وبلوچستان گفت: مرز ریمدان دشتیاری در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بهترین مسیر و راه دسترسی ایران به 37 درصد جمعیت جهان(پاکستان، چین و هند) است لذا توجه به زیرساخت های این مرز برای توسعه روابط تجاری و اقتصادی از الزامات است.

احمدعلی موهبتی 15 آبان ماه در جریان بازدید وزیر راه وشهرسازی از مرز ریمدان دشتیاری در جمع خبرنگاران اظهارکرد: مرز ریمدان برای صادرات و واردات کالا، انتقال زائران پاکستانی و گردشگران و مسافران خیلی مناسب است.

وی از اعضای کابینه دولت برای رسمی کردن این مرز قدردانی و خاطرنشان کرد: از اینکه دولت به پایانه مرزی ریمدان توجه و در حال آماده سازی زیرساخت ها است تشکر می کنیم.

وی بیان کرد: توجه به اشتغال مرزنشینان ضروری است و علاوه بر مرز ریمدان باید در سایر نقاط استان مرز رسمی تعریف و راه اندازی شود.

استاندار سیستان وبلوچستان با اشاره به مزیت ها و موقعیت های استراتژیک ایران گفت: مرز ریمدان با توجه به ظرفیت راهبردی باید به عنوان یک مرز استاندارد جهانی تعریف شود تا شاهد جابجایی کالا و مسافر باشیم و هیچ مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرز ریمدان بهترین مسیر دسترسی ایران به 37 درصد جمعیت جهان است

مرز ریمدان بهترین مسیر دسترسی ایران به 37 درصد جمعیت جهان است