مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 20:202020-11-05ورزشي

آیا خاوری کشته شده است؟ + عکس


در یکی از سریال های تلویزیون سکانس کشتن اختلاسگری به نام خاوری به دست مامور امنیتی ایرانی خبرساز شده و در فضای مجازی مورد بحث قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: سریال خانه امن که تا امروز 4قسمت از آن روی آنتن رفته، با واکنش های زیادی در شبکه های اجتماعی روبه رو شده است.

مامور امنیتی بالای برجی شبیه به آسیاب بادی با اسنایپر حیاط یک ویلا را نشانه گرفته است.

فردی با گرمکن و شلوار ورزشی از ساختمان ویلا خارج می شود و زیر آلاچیق داخل حیاط می نشیند در حالی که روی میز جلویش تمام المان های کلیشه ای فرد پولدار مال مردم خور همه این سال های تلویزیون، از آب پرتقال در گیلاس، تا آناناس، دیده می شود.

مامور امنیتی رکوردرش را روشن می کند با مرد زیر آلاچیق تماس می گیرد و به او می گوید از طرف یک دختر بیمار پروانه ای تماس گرفته است و تاکید می کند: یکی از همون بچه هایی که ارز دولتی گرفته براشون دارو وارد کنی ولی پولشونو برداشتی اومدی اینجا توی کانادا برای خودت ویلا خریدی! این یک سکانس پربازخورد از جدیدترین سریال امنیتی تلویزیون است.

سریالی که قرار است پرونده امنیتی عملیات عناصر داعش در ایران را به پرونده های فساد اقتصادی و پولشویی گره بزند و با پرده برداشتن از برخی از رازهای مگو در این پرونده ها بر خانه امن ایران تاکید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا خاوری کشته شده است؟ + عکس

آیا خاوری کشته شده است؟ + عکس