مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 آبان 1399 ساعت 20:502020-11-05ورزشي

فعالیت 80 گروه سرود در قم/ گرامیداشت ایام معصومیه توسط شهرداری


مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به فعالیت 80 گروه سرود در قم، گفت: از سالروز ورود حضرت معصومه(س) به شهر قم تا روز وفات ایشان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، ابوالقاسم مقیمی در دیدار با آیت الله العظمی علوی گرگانی که با حضور شهردار قم و رییس شورای اسلامی شهر و برخی مدیران شهری صورت گرفت، اظهار کرد: با توجه به اینکه سال 97 در شورای فرهنگ عمومی استان، سالروز ورود حضرت معصومه را به عنوان روز قم نام گذاری کردند، برای گرامیداشت این روز برنامه هایی در حوزه فرهنگ تدارک دیده شده است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم افزود: 17 روز از ورود حضرت معصومه(س) تا وفات حضرت، ایام معصومیه نام گذاری شده که برنامه هایی از سوی شهرداری قم در این روزها اجرا می شود.

مقیمی ادامه داد: روز قم فرصت خوبی برای معرفی قم، ظرفیت های قم و شناخت قم است و همچنین بهانه ای برای ارائه بهتر خدمت به مردم است.

وی با اشاره به برنامه های شهرداری برای معرفی بهتر زندگی حضرت معصومه(س) در این روز، گفت: همچنین در این روز فرصتی برای معرفی بهتر بزرگان و مشاهیر و اماکن تاریخی و مذهبی در قم فراهم است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری و ورزشی شهرداری قم با اشاره به برگزاری برنامه های فرهنگی در محلات قم، اضافه کرد: ایجاد نشاط اجتماعی در محلات یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 80 گروه سرود در قم/ گرامیداشت ایام معصومیه توسط شهرداری

فعالیت 80 گروه سرود در قم/ گرامیداشت ایام معصومیه توسط شهرداری