مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-06دانش

دانشگاه های اصفهان در میان بهترین های رتبه بندی تایمز 2021


براساس جدیدترین اعلام نظام رتبه بندی تایمز 2021، دانشگاه های کاشان، صنعتی اصفهان، اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در میان برترین دانشگاه های جهان قرار دارند.

- ایسنا/اصفهان براساس جدیدترین اعلام نظام رتبه بندی تایمز 2021، دانشگاه های کاشان، صنعتی اصفهان، اصفهان و علوم پزشکی اصفهان در میان برترین دانشگاه های جهان قرار دارند.

نظام رتبه بندی تایمز یکی از معتبرترین نظام های بین المللی دانشگاهی است که هر ساله رتبه بندی جامعی از بررسی اطلاعات بیش از 1500 دانشگاه از 93 کشور جهان ارائه می دهد.

مهمترین معیارهای این نظام رتبه بندی، آموزش، پژوهش، استنادات، درآمد صنعتی و وجهه بین المللی است، هر کدام از این معیارها دارای شاخص هایی هستند.

رتبه بندی موضوعی تایمز سالانه در 11 حوزه موضوعی کلی که برخی از آنها دارای چندین موضوع فرعی است، دانشگاه های برتر جهان را معرفی می کند.

رتبه بندی امسال، بیش از 80 میلیون استناد را در بیش از 13 میلیون نشریه تحقیقاتی تجزیه و تحلیل کرده و شامل پاسخ نظرسنجی از 220 هزار محقق در سطح جهان است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از تایمز، این حوزه های موضوعی عبارت است از؛ مهندسی و فناوری (شامل مهندسی عمومی، مهندسی عمران، مهندسی مکانیک و مهندسی هوا و فضا، مهندسی برق و الکترونیک و مهندسی شیمی)، علوم زیستی (شامل علوم بیولوژیکی، علوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه های اصفهان در میان بهترین های رتبه بندی تایمز 2021

دانشگاه های اصفهان در میان بهترین های رتبه بندی تایمز 2021