مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-06سياسي

توزیع چهار هزار ماسک در طرح آمران سلامت حوزه علمیه منصوریه


مدیر حوزه علمیه منصوریه شیراز از توزیع چهار هزار ماسک و فعالیت طلاب جهادی قرارگاه عمار در قالب برپایی ایستگاه های تذکر لسانی و توزیع ماسک داد خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا حدائق در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت طلاب در ایستگاه توزیع ماسک و تذکر لسانی اظهار داشت: با توجه به برگزاری طرح آمران سلامت طلاب مدارس علمیه از سوی جمعیت هلال احمر استان فارس که از پنجم تا 15 آبان ماه در سطح استان برگزار شده بود، طلاب قرارگاه عمار نیز در یکی از ایستگاه ها به فعالیت های خود در قالب توزیع ماسک و تذکر لسانی مشغول شده اند.

وی افزود: پس از آغاز ایستگاه های تذکر لسانی در سطح استان که از پنجم نیز شروع شده بود، طلاب این استان نیز پنج ایستگاه از مجموع 310 ایستگاه را به فعالیت های خود اختصاص دادند که طلاب قرارگاه عمار در یکی از آنان فعالیت های خود را انجام می دادند.

مسئول قرارگاه عمار منصوریه خاطرنشان کرد: توزیع بروشور، بیش از یک هزار تذکر لسانی و توزیع چهار هزار ماسک از دیگر فعالیت های طلاب در این ایستگاه ها بوده است.

وی  با بیان اینکه کانون های طلاب جهادگر را نیز در مجموعه هلال احمر دارا هستیم، مطرح کرد: اکنون نیز حدود 15 کانون طلاب جهادگر در مدارس علمیه سطح استان وجود دارد، از این رو در صدد این هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع چهار هزار ماسک در طرح آمران سلامت حوزه علمیه منصوریه

توزیع چهار هزار ماسک در طرح آمران سلامت حوزه علمیه منصوریه